Klacht: Bus vertrekt te vroeg

op 28 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus vertrekt te vroeg. Dit veranderd op het moment dat ik al onderweg ben op mijn fiets naar de bushalte.. Hoe kan ik dan nog op tijd zijn? Het wordt keurig net van te voren veranderd in de 9292 app, maar dan heeft het al geen zin meer.. Dit al meerdere keren meegemaakt, heel vervelend! Omgeving zuid Holland zuid, Bleskensgraaf lijn 75

Ik ben tevreden als de bus gewoon op de vooraf afgesproken tijd aankomt. En indien de bus te vroeg is, dat de chauffeur daar even wacht zodat hij niet inloopt qua tijd.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

6 maanden geleden - Hallo Mirjam, Bedankt voor je bericht. Je frustratie is begrijpelijk. Kun je mij nog aangeven hoe laat dit de laatste keer was en welke halte het betreft? Dan kan ik je klacht doorsturen naar de regio zodat hier naar gekeken wordt. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Mirjambx

6 maanden geleden - Beste, Bedankt voor uw reactie! Dit was lijn 75, bij de bushalte Dorp Bleskensgraaf. Met vriendelijke groet, Mirjam Boele

Arriva

Heeft op 28 juni 2016 om 09:06 geantwoord

Hallo Mirjam,

Bedankt voor je aanvullende informatie. Aan de hand van de gegevens die jij gegeven hebt, zet ik je klacht door naar de regio, zodat er naar de punctualiteit van lijn 75 gekeken wordt. Doelstelling van deze melding is om herhaling van dit soort voorvallen te voorkomen.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Mirjambx