Klacht: Bus vertrekt te laat

op 14 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste,
Vandaag zondag 14 augustus 2016 17:08 uur heb ik gebruik moeten maken van lijn 305 Oss-Eindhoven maar deze bus vertrok te laat ik moest op tijd in het ziekenhuis zijn in uden daarvoor had ik speciaal lijn 305 gepakt maar de chauffeuse had blijkbaar meer zin in een sigaret dan op tijd aan te rijden. Zelfs lijn 157 reed ons voorbij die notabene minuten later hoorde te vertrekken. Ik koos ervoor lijn 305 te gebruiken aangezien ik dan op de geweste tijd aanwezig zou zijn. Maar in dit geval had ik beter lijn 157 kunnen pakken. Ik hoop hierop snel een response te kunnen krijgen.
Mvg

Als de bus op tijd rijd zonder vertraging door een chauffeur die haar sigaret belangrijker vind dan op tijd rijden

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 14 augustus 2016 om 17:54 geantwoord

Beste Davy,

Spijtig om te lezen dat de bus te laat is vertrokken doordat de chauffeuse een sigaret aan het roken was. Begrijpelijk dat je baalt omdat je hierdoor te laat in het ziekenhuis kwam.

Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Ik heb je reactie daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de chauffeuse. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze chauffeurs. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden.

Excuses voor het ervaren ongemak van vanmiddag.

^LH
Webcareteam Arriva