Klacht: Bus verkeerd nummer op bus

op 29 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

stond al lang bij CS Noordzijde/LUMC Leiden te wachten op bus 20 naar Noordwijk, vervolgens komen er 2 bussen langs achter elkaar met allebei nummer 21 (gaat ook naar Noordwijk maar langs een andere weg.) Blijkt nu dat 1 ?-‘ de 2 bussen, bus 20 had moeten zijn maar de buschaffeur heeft het verkeerde nummer op z’n bus aangegeven. Fijn nu kan ik nog langer in de regen wachten..

Gewenste Oplossing:

Als de buschaffeuren hier op aangesproken worden dat ze moeten opletten met welk nummer ze langs de bushaltes rijden!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Maaike, Wat ontzettend jammer om te lezen dat je de bus hebt gemist omdat deze met een verkeerd lijnnummer langsreed. Zou je me kunnen vertellen hoe laat deze bus had moeten vertrekken vanaf je halte? Dan stuur ik dit intern door. Met vriendelijke groet, ^NT Arriva Webcare.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 08 oktober 2016 om 11:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten.

^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Jkorbee