Klacht: Bus verdwenen

[email protected] op 19 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hi,
Ik wil graag een klacht indienen omdat dat de bus van 8.10 uur 305 richting Eindhoven (vertrek punt Oss) niet is gekomen. Ik denk niet dat het de bedoeling is dat er een bus gewoon helemaal niet komt..?! Hierdoor ben ik bijna een half uur later op mijn werk.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als hier een goede rede voor is dat die bus niet is gekomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 oktober 2017 om 09:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste [email protected]

Ai, vervelend dat je hierdoor een half uur te laat was op je werk. Bij navraag is gebleken dat de chauffeur wegens ziekte niet verder kon rijden. Het is helaas niet gelukt om vervanging te regelen om deze rit op te vangen. Onze excuses voor het ongemak!

met vriendelijke groet,
^JK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door