Klacht: Bus veel te vroeg vertrokken

op 10 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vrijdag 10 juni kwam ik om 20:44 met de bus aan op leiden centraal. Op het bord stond dat bus 169 richting Alphen a/d Rijn om 20:51 zou vertrekken. Zowat het ook aangegeven op de 9292 app. Ik liep nog even het station in om koffie te halen en stond om 20:48 weer bij het bus perron. Tot mijn grote verbazing was de bus (169, 20:51) al van het bord gehaald en blijkbaar weggereden. Dit vind ik een uiterst rare gang van zaken, dat ik hierdoor mijn bus mis. Ik was ruim op tijd! Het station (leiden centraal) is een halte waar de bus makkelijk kan wachten op de aangegeven tijd en het is niet nodig om 4 minuten te vroeg te vertrekken!

Als de bus volgens de aangegeven tijd vanaf het station vertrekt

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 10 juni 2016 om 20:59 geantwoord

Beste Naline,

Jammer om te lezen dat lijn 169 bij Centraal Station te vroeg is vertrokken. Ik heb in het systeem gekeken en zie inderdaad dat de bus rond 20:46 is vertrokken. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat dit besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak! Hopelijk ervaar je in de toekomst verbetering.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Nalineroshanali