Klacht: Bus veel te laat

op 12 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Elke woensdag ga ik met de bus naar mijn werk omdat mijn man de auto gebruikt. Nu heeft mijn bus altijd minstens 10 minuten vertraging om zeven uur ’s morgens en ik moet overstappen en die overstap gaat 20 minuten later. Normaliter heb ik zes minuten speling maar u snapt dat ik met minstens 10 minuten vertraging mijn overstap niet haal. Dit zorgt ervoor dat ik altijd veel te laat ben op mijn werk. Het gaat hier om bus 90. Ik snap dat het kan gebeuren dat de bus later komt, alleen na een half jaar word ik dit behoorlijk zat en vraag ik me af of de bus anders niet iets eerder moet rijden of dat er meerdere bussen rond die tijd gaan rijden. In dit half jaar is het overigens maar 2 of 3 keer gebeurt dat de bus op een woensdag minder dan tien minuten vertraging heeft.

Als de bus niet constant minstens 10 minuten vertraging heeft.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Kirsten, Wat jammer om te lezen dat je een halfjaar lang al ervaart dat lijn 90 om 7:00 uur 's ochtends met 10 minuten vertraging vertrekt. Begrijpelijk dat je er van baalt als je daardoor iedere woensdag te laat op je werk komt. Ik wil je melding graag doorsturen naar de teammanager in de regio zodat er op de punctualiteit van lijn 90 gelet kan worden, maar dan ontvang ik graag nog iets meer informatie van je. Zoals: - Bij welke halte stap je op de bus? - Wat is de vertrektijd van de bus? - In welke richting reis je? Graag ontvang ik bovenstaande gegevens nog van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 26 oktober 2016 om 07:51 geantwoord

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten.

^DK

Alle klachten die gemeld zijn door k.1991