Klacht: bus uitgezet wegens geen dienst

op 16 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

K ben opgestapt op de 119 op de Lindonk in Zevenbergen van 18:57. K ben uit de bus gezet omdat de buschauffeur geen dienst meer had. Nu moet k weer een uur wachten op de volgende bus om mn bestemming te kunnen bereiken. Wat is deze onzin.

Als jullie je tijden en diensten besluiten te gaan regelen zodat dit de laatste keer is dat dit gebeurt. Want dit is niet de eerste keer

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Beste Thomas, Ik vind het spijtig om te lezen dat je de bus bent uitgezet omdat de chauffeur geen dienst meer had. Dat is zeker niet de bedoeling. Een chauffeur hoort de rit af te maken. Ik wil hier graag een melding van maken. Zou je nog aan kunnen geven waar de chauffeur je uit de bus heeft gezet? Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 02 september 2016 om 14:54 geantwoord

\"Ik vind het spijtig om te lezen dat je de bus bent uitgezet omdat de chauffeur geen dienst meer had. Dat is zeker niet de bedoeling. Een chauffeur hoort de rit af te maken.

Ik wil hier graag een melding van maken. Zou je nog aan kunnen geven waar de chauffeur je uit de bus heeft gezet?\"

Gevraagde informatie vooralsnog niet ontvangen. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Nightmare800