Klacht: Bus tijden speling.

op 30 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo arriva.

Ik heb nu al meerdere malen hetzelfde probleem gehad bij lekbrug oost vianen.

Als ik met bus 63 vanaf annefrankplein utrecht naar lekbrug reis zie ik mijn overstap: 387 qliner naar gorinchem altijd staan, 9292 geeft aan dat hij om 4:48 gaat rijden. Bus 63 komt aan op 4:47. Maar zodra de qliner mensen laat uitstappen wacht hij niet op eventuele passagiers uit de lijn 63 bus. Hier hoort normaal gesproken wel een minuut tijd voor te zijn.

Het uitstappen duurt te lang om deze bus te halen.
Het zou fijn zijn als hier 1 minuut wachttijd bij gedaan word zodat deze overstap haalbaar wordt.

Het is namenlijk best vervelend om te zien dat de bus voor je neus weg rijdt terwijl je aan het rennen bent om dit te halen.

Ps: er was geen spraken van vertraging.

Dennis Holster

De Q-liner naar gorinchem (387) vanuit vianen lekbrug oost moet wachten op eventuele passagiers uit bus 63 vianen. En niet weg rijden
Zodra hij bus 63 aan ziet komen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 30 september 2016 om 17:52 geantwoord

Beste Denise,

Niet leuk om te lezen dat lijn 387 niet wacht op overstappers uit lijn 63. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt.

Ik heb je klacht hierover intern doorgegeven aan de desbetreffende vestiging waar het verder wordt uitgezocht. Je mag altijd bij de chauffeur van lijn 63 aangeven dat je moet overstappen. Deze chauffeur kan contact opnemen met onze verkeersleiding met het verzoek om lijn 387 te laten wachten. Excuses voor het ervaren ongemak!

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Dennis holster