Klacht: bus telaat vertrek

op 23 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste arriva, het is mij diverse keer overkomen dat de bus van arriva lijn 141 Best via Moergestel te laat is komen opdagen bij de begin halte van de rit. Het is mij hier ook een paar keer opgevallen dat de bus gewoon op het busstation dan al staat en de chauffeur hier gewoon te laat de bus start en op het perron zet om de mensen in te laten stappen. Ik erger mij hier aan, tis einde van de dag en iedereen wil naar huis.

Hierbij wil ik ook graag vermelden dat de bussen helemaal geen airco gebruiken. Ik ben in lijn 142 best via hilvarenbeek bijna flauw gevallen door de hitte van de bus. Deze hitte moet niet bestaan in een bus. Het was warmer dan het buiten was in de bus.

Ik hoop dat u dit serieus opneemt.

Mvg,
Monique Paauw

Als de chaffeur zorgt dat de bus optijd staat op het perron en aan rijdt als dit ook wordt weergegeven op verschillende sites en bord van vertrektijden van de bus.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 23 juli 2016 om 16:54 geantwoord

Beste Monique,

Spijtig om te lezen dat de bus vaak te laat vertrekt en er geen airco aanwezig waardoor je bijna bent flauw gevallen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

Het zou kunnen dat een chauffeur vertraging op heeft gelopen in een voorgaande rit waardoor hij niet op tijd terug is. Vooral aan het einde van de dag kan dit voorkomen omdat het vaak drukker is op de weg ivm spits. Tevens mag je altijd aan de chauffeur vragen of hij de mogelijkheid heeft in iets aan de temperatuur in de bus te doen zodat het iets aangenamer wordt. Ik heb je klachten over lijn 141 in ieder geval meteen intern doorgeven aan de desbetreffende vestiging waar het verder wordt uitgezocht en besproken.

Excuses voor het ervaren ongemak.

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door mopopster