Klacht: Bus telaat

op 20 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik stond bij portonnekuilstraat te wachten op bus 38 richting geleen centrum de bus zou zpu 08:22 komen maar hij kwam pas om 8:27 en ik zei tegen de buschaufeur dat hij bus 30 naar sittard moest omroepen dat doen ze altijd zodat ik die bus nog haal om op tijd op school te komen maar dezean deed dat niet en gaf me amper aandacht hij zei alleen ja maar had niemannddd omgeroepen dat vind ik heel erg en andere inzittemde vonden dat ook niet kunenn dus ik ben op school telaat gekomen en mocht de eerste les van 2 uur lang niet meer in dankzij deze buschaufeurr ik ben erg boos en ook de nieuwe tijden de bus komt nu maar 1 x in de uur naar mijn bushalte dat vind ik ook raar en heel ongemakkelijk ik heb mijn ov tog niet voor niks??? Hoor snel terug alvast bedankt!

Gewenste Oplossing:

Ik ben erg tevreden wanneer de bus op tijd komt en wanneer de buschoafeur mij aandacht geeft en de andere bus omroept hoe het hoort hoe alle buschaufeurs daarvoor deden en ik ben tevreden wanneer de bus 2 x in de uur komt mlnet als eerst voor die regeling van 10dec

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 20 december 2017 om 16:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mo046,

Wat jammer om te lezen dat je bus te laat kwam en dat je je overstap niet kon halen. Ik kan goed begrijpen dat je hier erg van baalt.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen met de dienstregeling. Wat voor de één een verbetering is, is voor de andere juist een verslechtering. Uiteraard evalueren we de nieuwe dienstregeling. Als de vervoersvraag veranderd, kunnen wij aanpassingen maken. Ik stuur je reactie naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu geldt de nieuwe gepubliceerde dienstregeling.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Mo046