Klacht: Bus te vroeg bij halte

op 24 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik reis elke dag met lijn 91 vanaf Papendrecht centrum naar Ridderkerk en het is al een aantal keren voorgekomen dat de bus te vroeg bij de halte vertrekt,gelukkig sta ik vroeg genoeg bij de halte,
Zelfs een keer dat de chauffeur wilde vertrekken en ik 6 minuten van tevoren bij de halte was en dat hij gewoon toegaf dat ie te vroeg vertrekt.
Vandaag was ik aan de late kant,maar nog wel op tijd bij de halte maar de bus was dus al geweest.
Ik vind dit niet kunnen,de bus hoort te vertrekken als het daadwerkelijk ook de tijd is om te vertrekken.

Als dit probleem voor mij en mijn medereizigers wordt opgelost,zodat iedereen tevreden kan zijn over Arriva.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

11 maanden geleden - Beste Geesje, Uit je bericht begrijp ik dat de bus van lijn 91 richting Ridderkerk vaak te vroeg vanaf halte Papendrecht Centrum vertrekt. Ik vind dit zeer spijtig om te horen en zou hier graag melding van maken. Zou je me me kunnen vertellen hoe laat je vandaag bij de halte was? Met vriendelijke groet, ^NT Arriva Webcare.

Arriva

Heeft op 04 september 2016 om 14:24 geantwoord

\"Beste Geesje,

Uit je bericht begrijp ik dat de bus van lijn 91 richting Ridderkerk vaak te vroeg vanaf halte Papendrecht Centrum vertrekt. Ik vind dit zeer spijtig om te horen en zou hier graag melding van maken. Zou je me me kunnen vertellen hoe laat je vandaag bij de halte was?\"

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door geesje66