Klacht: Bus te vroeg

op 30 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stond in Arkel bij de Dam op de bus te wachten, hij zou om 13:51 vertrekken en ik was er om 13:40. Toen zag ik dat de bus om 13:38 al was vertrokken dus moest ik vervoer regelen naar Vianen zodat ik daar samen met iemand die hetzelfde probleem had op de bus te stappen.

Vergoedig van de reiskosten & excuses

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 weken geleden - Beste JoostdeJong, Niet leuk om te lezen dat de bus te vroeg is vertrokken. Om het een en ander uit te kunnen zoeken heb ik wel iets meer informatie van jou nodig. Kun je aangeven om welke buslijn het gaat? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht JoostdeJong

2 weken geleden - Beste lezer, Dank voor de reactie, het ging om lijn 81 van Gorinchem Station naar Utrecht Jaarbeurszijde

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 30 september 2017 om 15:07 geantwoord

Beste JoostdeJong,

Jij ook bedankt voor de snelle reactie! In het volgsysteem van de bus zie ik dat de bus volgens de GPS-gegevens op tijd en dus om 13:51 vanaf halte Dam in Arkel is vertrokken. Maar omdat je aangeeft dat jij om 13:40 al bij de halte aanwezig was heb ik je klacht toch even intern doorgestuurd naar de regio zodat er op de punctualiteit van lijn 81 gelet kan worden.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door JoostdeJong