Klacht: Bus te vroeg

op 13 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus is te vroeg … het is 7.30 en om 7.31 moet de bus eigenlijk aankomen ik was al vroeger van huis gelopen . Rijd de bus gewoon voor mij voorbij waardoor ik nu kans heb om te laat te komen … Ik haat dat te laat komen

Als de bus gewoon via de tijd gaat die aangegeven word ... verder als ze nog eventueel mensen zien die willen instappen dat ze gewoon even die deur open doen.. . Anders moet je heel lang wachten

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 13 september 2017 om 07:57 geantwoord

Beste Ilonaboom@gmail.com,

Wat jammer om te lezen dat je de bus hebt gemist.
De tijden van de dienstregeling zijn bij benadering. Mocht het druk zijn op de weg of er is bijvoorbeeld een ongeval gebeurd dan kan er vertraging ontstaan. Het kan ook voorkomen dat het rustig is en dan kan het inderdaad gebeuren dat een bus iets eerder bij de halte is. Aangezien het in sommige gevallen gevaarlijke verkeerssituaties kan veroorzaken mag een bus niet bij iedere halte de vertrektijd op de halte afwachten. Daarom raden we je aan om minimaal 5 minuten van te voren bij de halte te staan.

^JP
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Ilonaboom@gmail.com