Klacht: Bus te vroeg

op 20 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste Heer/Mevrouw,

Zojuist zijn wij naar de bios in Drachten geweest, wij hadden op reisinformatie gekeken hoelaat bus 20 naar summarheide zou gaan.
De tijd dat de bus bij bushalte zuidkade in Drachten zou vertrekken was 20:57.

Om 20:55 stonden wij bij de bushalte maar de bus kwam niet. Nu keken wij op de site live ov en zien wij dat de bus ruim 7 minuten eerder dan geplande tijd is vertrokken.

Wij balen hier natuurlijk ontzettend van aangezien wij om 21:30 een andere afspraak hebben waarbij wij nu niet optijd kunnen zijn..

De volgende keer hopen wij dat de tijd die aangegeven staat op de reisplanner ook de daadwerkelijke tijd is dat de bus langs de halte komt.

Met vriendelijke groet

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 20 juli 2017 om 22:38 geantwoord

Beste Dannischa,

Niet leuk om te lezen dat jullie de bus hebben gemist omdat deze te vroeg is vertrokken.Ik kan me voorstellen dat jullie hiervan balen.

De klacht heb ik intern doorgegeven in de regio waar het verder uitgezocht en opgepakt wordt. Helaas kan ik geen realtime gegevens vinden van de bus. Excuses voor het ervaren ongemak die jullie hebben gehad.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Dannischa