Klacht: Bus te vol

op 18 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ga al twee jaar, iedere dag twee keer met de bus naar school. Sinds het nieuwe school jaar merk ik dat de bussen behoorlijk voller zitten. Met name sochtends vroeg en na 15.00 uur. Het is soms zo vol dat de bus gewoon door rijd, en als hij dit niet doet is het gewoon onveilig. Mensen vallen en moeten staan voor de gele lijn bij de buschauffeur. Het is ook bijna onmogelijk om bij zo’n volle bus er uit te kunnen.

Ik ben tevreden als er meer bussen rijden voor 10.00 uur sochtends en na 15.00 uur smiddags. Door bv ieder kwatier ipv ieder half uur een bus te laten gaan, of om 2 bussen ieder half uur te laten rijden

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Rachelle812, Uit jouw reactie begrijp ik dat je regelmatig te maken hebt met een te volle bus. Helaas hebben we niet genoeg informatie om jouw klacht in behandeling te kunnen nemen. Kun je ons vertellen om welke lijn en richting het gaat? Ook zouden we graag willen weten bij welke halte je dan staat te wachten. Zodra we die informatie hebben kunnen we je klacht intern doorsturen. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Rachelle812

3 maanden geleden - Hallo, Als ik naar school sta stap ik bij het station op. Ik moet dan ook zorgen dat ik er ben voor dat de treinen van uit Zutphen & Winterswijk er zijn anders zijn er geen zitplaatsen meer over. Ik stap uit bij de Roozengaardseweg. Hier stap ik smiddags ook weer op. Het gaat om buslijn 51. Mvg, Rachelle

Arriva

Heeft op 18 september 2017 om 17:34 geantwoord

Hallo Rachelle,

Dankjewel voor je snelle reactie. Ik zal je signaal doorsturen naar de teammanagers zodat zij dit extra in de gaten kunnen houden. Ook worden er tellingen bijgehouden om te kijken waar en op wat voor tijdstippen er eventueel versterkingsbussen nodig zijn. Het helpt dus zeker als reizigers dit bij ons melden. Daarvoor dank dus.

Ik hoop ook oprecht dat je snel verbetering zult opmerken op jouw traject.

^SH
Webcareteam Arriva