Klacht: Bus te laat/niet komen opdagen

op 21 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het gebeurt nu al 5 weken(als het er niet meer zijn) dat bus 73 richting Winterswijk om 17:16 in Groenlo, altijd vertraging heeft van minimaal 10min, of zelf helemaal niet komt opdagen. Ik ga 3x per week naar Winterswijk voor stage. En het is 3x in de week dat dit ook gebeurt. Ik ben er wel een beetje klaar mee.

Als de bussen gewoon optijd komen of er moet een extra bus rijden of verander de tijden.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 21 september 2017 om 08:12 geantwoord

Goedemorgen Eduardodasousa,

In je melding geef je aan dat de bussen van rit 1047 van lijn 73 vaak met ongeveer 10 minuten vertraging rijden. Hierdoor reis je met ongemak. Dit vind ik vervelend om te horen. Ik heb een melding gemaakt van deze situatie zodat er naar de punctualiteit van deze rit kan worden gekeken.

Excuses voor het ervaren ongemak en hopelijk ervaar je snel verbetering op het traject. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^JE
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Eduardodasousa