Klacht: Bus te laat

op 15 april 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus lijn 154 is nu al voor de 3e keer te laat, ik moet met deze bus naar mijn werk dus is het al vervelend dat de bus maar 1 keer in het uur gaat, maar dat ie dan ook nog te laat komt wordt het nog meer frustrerend.

Wanneer de bus op tijd is ben ik tevreden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Nodurne,Wat jammer om te lezen dat je bus te laat is. Wij willen deze melding graag doorsturen naar de verantwoordelijke vestiging met het verzoek om hier aandacht aan te besteden. Hiervoor hebben we aanvullende informatie nodig.Bij welke halte stap je in? Hoe laat had de bus moeten vertrekken? In welke richting reis je ?Met vriendelijke groet, Ronald Medewerker klantenservice

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 05 mei 2019 om 20:20 geantwoord

Beste Nodurne,

Wij hebben geen antwoord ontvangen op onze vraag van 15 april. Wij sluiten daarom deze klacht. Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https:bit.ly2aSlk6X.

Sietse
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Nodurne