Klacht: Bus te laat

op 21 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 377 komt bijna iedere morgen te laat aan op mijn halte. Dit betekent dat hij dus ook te laat op station is en ik daardoor mijn aansluiting mis. Als de bus wel op tijd is haalt hij het evengoed niet om op tijd op station aan te komen doordat de tijd die wordt geteld veel te kort is en niet haalbaar. Met de auto doe je er al 20 minuten over, laat staan met een bus die door verschillende dorpen rijd.

Wanneer de bus wél op tijd is op station waardoor ik mijn aansluiting wel haal. Er moet dus een ruimere tijd worden gepland voor de route tussen Venlo en Roermond.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 21 december 2017 om 13:05 geantwoord

Beste elkenoblesse,

Jeetje, ik begrijp uit je klacht dat de bus in de ochtend steeds te laat waardoor je de aansluiting met de trein ook mist. Dat is natuurlijk erg vervelend! Ik stuur je klacht door naar de de regio ik hoop dat je snel verbetering merkt.

^Jimmy
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door elkenoblesse