Klacht: Bus te laat

op 18 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

In Roggel is de dienstregeling omgegooid; de bus naar Roermond begint nu niet in Roggel, maar in Panningen. Nu zit de bus al halfvol als de bus aankomt in Roggel, en daarnaast komt de bus standaard te laat in Roggel aan. Door verminderde overstaptijd ten opzichte van voor de dienstregeling verandering, is dit erg vervelend om de trein nog te halen. Door vertraging mis ik dus mijn trein.

Als de bus op tijd komt in Roggel en ook op tijd in Roermond op station aankomt, zoals de geplande tijden zijn zodat er fijn 6 minuten overstaptijd zijn op de intercity trein naar Maastricht.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste JHHH, Het spijt mij te lezen dat je niet tevreden bent over hoe de dienstverlening nu verloopt. Dit wil ik graag intern doorsturen zodat we hier extra aandacht aan kunnen besteden. Zou je mij kunnen vertellen om welke lijn(en) het gaat? Groet, ^Zoë Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht JHHH

1 maand geleden - Lijn 372

Arriva

Heeft op 18 december 2017 om 16:51 geantwoord

Dankjewel voor de aanvullende informatie.
Ik zal je bericht intern doorsturen zodat we dit de komende periode in de gaten kunnen houden en het probleem hopelijk (grotendeels) verhelpen.

Ik hoop dat ook dat je spoedig verbetering opmerkt in jouw traject.

^Zoë
Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door JHHH