Klacht: Bus te laat

op 03 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag was de bus 12 minuten te laat. (Lijn 3 naar Venlo station vanaf bushalte van der grintenstraat) dit is wel heel erg lang!

Gewenste Oplossing:

Er zouden meer bussen ingezet kunnen worden of de bustijden tussen lijn 3 en lijn 83 vergoten. Dit scheelt nu maar 3 minuten. Als mijn trein maar paar minuten vertraging heeft mis ik de bus en moet ik een half uur wachten...

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 18:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Wachtendereiziger01,

Begrijpelijk dat je ervan baalt dat de bus vandaag 12 minuten te laat was.

Dat er vandaag veel vertraging was is bij ons bekend. De Duitsers hadden vandaag een vrije dag waardoor het zowel op de weg als in onze bussen erg druk was. Dit heeft voor veel vertraging gezorgd.

Je klacht heb ik intern doorgegeven in de regio zodat het meegenomen kan worden in de evaluatie. Excuses voor het ervaren ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

Met vriendelijke groet,
^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Wachtendereiziger01