Klacht: Bus te laat.

op 27 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bus 370 van Alphen aan den Rijn Station naar Schiphol Airport had om 14:04 op 27-08-16 moeten komen, maar de buschauffeur kwam pas om 14:27. Vervolgens moest iedereen ook nog eens gewoon betalen, terwijl mensen op hun werk moesten komen. 1 persoon wilde niet betalen aangezien de buschauffeur 23 min. te laat kwam. Uiteindelijk zijn ik en anderen uitgestapt.

Gewenste Oplossing:

Als hier een compensatie voor komt. Ik kon hierdoor niet meer naar de afspraak die ik had staan, en dit leverde dus veel gedoe op.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 augustus 2016 om 20:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jeri,

Uit je bericht begrijp ik dat de bus waarop je wachtte 23 minuten later aankwam dan gepland. Dit vind ik zeer spijtig om te lezen. Je geeft aan dat je hier graag financieel gecompenseerd wilt worden. Je kunt hiervoor het contactformulier invullen. Er wordt dan bekeken of je recht hebt op geld terug na vertraging: http://bit.ly/2azPMG7

Met vriendelijke groet,
^NT
Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door jerivdmooren