Klacht: Bus stoptte niet bij de halte

op 19 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 september 2017 om 22:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Nerma,

Wij begrijpen uit jouw reactie dat de bus de halte voorbij is gereden waar je stond te wachten. Dit is vervelend en wij bieden je hiervoor onze excuses aan.

Het voorbij rijden van een halte kan verschillende oorzaken hebben. Er was bijvoorbeeld geen plaats meer in de bus of de chauffeur heeft je niet bij de halte opgemerkt.

Jouw reactie sturen wij door naar de vestiging, waar deze verder wordt uitgezocht. Als blijkt dat het de fout van de chauffeur is, dan wordt hij of zij hierop aangesproken. Als de bus vol was, volgen wij de komende periode deze rit op dit tijdstip om vast te stellen of er een aanpassing moet plaatsvinden in de dienstregeling. Indien nodig wordt er een extra bus ingezet.

Wij danken je ten slotte voor uw reactie. Dit stelt ons in staat onze kwaliteit te bewaken en te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
^SH
Webcare Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Nerma