Klacht: bus stopt niet bij Halte Wilhelminastraat te Lekkerkerk

op 27 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag, woensdag 27 juli 2016 om 22.42 uur stond ik op de bus te wachten bij halte Wilhelminastraat te Lekkerkerk. De bus, lijn 194 richting Capelse Brug, van 22.46 uur reed me hard voorbij, ondanks dat ik met mijn paraplu stond te zwaaien naar de chauffeur. Hij was in gesprek met een reiziger en reed door. Zeer zeer slecht, aangezien dit de laatste bus was op deze route. Wat bezielt deze chauffeur??

Vergoeding van de bezinekosten voor degene die mij toen op moest komen halen. Tevens excuses en een verklaring van de chauffeur!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Goedemorgen Danique, Uit je bericht lees ik dat de bus van lijn 194 richting Rotterdam gisteravond is doorgereden bij de halte Lekkerkerk, Wilhelminastraat ondanks stopsignalen. Ik begrijp dat dit een minder prettige ervaring is en heb er een melding van gemaakt zodat hier verder naar gekeken kan worden. Groet, ^JE

Arriva

Heeft op 02 augustus 2016 om 05:50 geantwoord