Klacht: bus stopt niet bij halte

op 07 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn vrouw is nu voor de 3de keer op rij niet meegenomen door de buschauffeur van lijn 142 (vrijdag om 12.32 uur bij Heuvelring Tilburg).

Na de 2de keer begon ik opzet te vermoeden. Na de 3de keer (vandaag) weet ik het bijna zeker omdat mijn vrouw heel duidelijk heeft proberen te maken dat ze meewilde en er was ook echt oogcontact tussen haar en de chauffeur. Desondanks reed hij (weer) door.
Mijn vrouw is van Aziatische afkomst. Ik kan me haast niet voorstellen dat er racistische motieven zijn om haar te laten staan???

Ik ben tevreden als de chauffeur wel stopt en haar meeneemt. Zij rekent in haar planning op de betrouwbaarheid van het openbaar vervoer. Op het moment dat de chauffeur haar niet meeneemt is ze pas een uur later thuis. Na 1 keer is dit niet zo erg, maar na 3 keer is dit toch echt heel vervelend.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Jaap-Theo, Wat ontzettend jammer om te horen dat je vrouw een aantal keer niet met de bus mee heeft kunnen reizen. Ik vertrouw erop dat de chauffeur absoluut geen racistische motieven heeft. Graag zou ik van je horen of ze in de richting Tilburg op wil stappen, of richting Best. Met vriendelijke groet, ^NT Arriva Webcare.

Reactie van de melder van de klacht jtbliek

2 maanden geleden - In de richting best.

Arriva

Heeft op 07 oktober 2016 om 17:18 geantwoord

Hartelijk bedankt voor de aanvulling. Ik ga dit signaal intern doorsturen zodat het met de chauffeur besproken kan worden.

^NT
Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door jtbliek