Klacht: bus stopt niet bij de halte

op 15 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

ik stond vanmorgen op de bus te wachten. ik was ruim van tevoren bij de halte dus ik was gewoon optijd. ik zag du bus aan komen dus ging zoals altijd al iets meer richting de weg staan, alleen de buschauffeur reed gewoon door. waardoor ik snel met de fiets moest om nog optijd de trein te halen. het gaat trouwens om bus 74 van Stramproy naar weert.

de oplossing die ik voorstel is dat de buschauffeur gewoon stopt als er iemand bij de halte staat.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Beste timklaessens15, Wat balen dat de bus niet bij de halte is gestopt. Had je je hand opgestoken als signaal dat je met de bus mee wilde? Alleen dan stopt de bus bij je halte. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht timklaessens15

8 maanden geleden - bedank voor uw reactie, ik heb inderdaad mijn hand opgestoken zoals iedere morgen. het betreft de halte aan de provicialeweg in tungelroy(weert). het gaat om de bus van 7:48 lijn 74 deze bus rijdt vanuit stramproy Oude trambaan naar Nederweert Sint Rochusstraat

Arriva

Heeft op 15 september 2017 om 18:55 geantwoord

Beste timklaessens15,

Dank je wel voor je aanvulling. Ik heb er een melding over doorgestuurd naar de regio, zodat dit bekeken en besproken kan worden.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

^WB
Arriva Webcareteam