Klacht: Bus stopt niet

op 14 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 44 naar Tiel via Maurik stopt niet of komt helemaal niet bij bushalte Stationstraat in Kesteren, want hij rijdt dan via de tielsestraat/ provincialeweg, het is al zovaak gebeurt dat ik bijna van school ben gestuurd omdat ik elke keer te laat ben op stage, ik ben ook naar een groep voor vroegtijdige school verlaters gestuurd omdat ik zovaak te laat ben, want als het nog een keer gebeurt word ik helemaal van school gestuurd en kan ik min opleiding niet halen en moet ik alles terug gaan betalen.

Als die bus gewoon zijn route rijdt die die hoort te rijden en stopt bij de bushalte waar die hoort te stoppen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Beste Dagmara98, Oh jee! Niet leuk om te lezen dat lijn 44 niet bij halte Stationsstraat in Kesteren stopt. Ik snap dat je daar van baalt, helemaal als je daardoor te laat op school komt. Ik wil je klacht graag intern doorsturen maar dan hoor ik graag van jou hoe laat je vandaag hebt ervaren dat de bus niet bij de halte is gestopt. Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, ^Manon Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 19 januari 2018 om 15:23 geantwoord

Beste Dagmara98,

Enige tijd geleden hebben wij om extra informatie gevraagd zodat wij de klacht konden doorsturen naar de regio. Tot op heden hebben wij geen reactie mogen ontvangen. We sluiten daarom deze klacht af.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

^Jimmy
Arriva Webcareteam