Klacht: Bus stopt niet

op 07 november 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik sta na een uur wachten omdat de bus om het uur rijdt te wachten op de laatste bus bij de beethovenlaan te roosendaal. Zie ik de buirtbus aankomen dus ik ga staan en laat merken dat ik meewil. Rijdt de buurtbus mij aankijkend voorbij. Nogmaals was dit dus de laatste bus naar nispen dus was er voor mij geen verdere mogelijkheid naar huis te komen. Niet heel fijn en betrouwbaar aangezien dit vaker voorkomt!

Wanneer de bus stopt op de plaatsten dat hij moet stoppen helemaal als er iemand duidelijk staat te wachten.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 jaren geleden - Beste Kristelvangastel, Oh nee! Wat balen dat de laatste bus jou voorbij is gereden terwijl je duidelijk aan hebt gegeven dat je mee wilde. Ik wil de klacht graag in behandeling nemen en naar de regio doorsturen maar ik heb daar wel meer informatie voor nodig. - Kun je aangeven om welke buslijn het gaat? - Hoe laat wilde je met de bus reizen? - Bij welke halte stond je te wachten? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Kristelvangastel

3 jaren geleden - Het gaat om 211 naar nispen toe. Dit was om 18:17 Bij de halte van beethovenlaan in roosendaal

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 07 november 2017 om 09:44 geantwoord

Dank voor de aanvulling. Ik stuur je bericht door naar de regio, zodat we hier intern naar kunnen kijken.

^NT
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Kristelvangastel