Klacht: Bus stopt niet!!

op 30 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik zet mijn dochter af bij de bushalte aan de vogelsbleek/ziekenhuis weert. Mijn dochter was op weg naar een verjaardag in Thorn. De bus komt eraan en mijn dochter steekt haar hand nog op naar de chauffeur. De chauffeur rijdt gewoon door. Ik toeterde nog en gaf groot licht maar hij reageerde daar niet op en reed door!! Ik ben snel met haar doorgereden naar de volgende halte en ik stond eral en zij was al uitgestapt toen de bus eraan kwam. Maar wat doet hij??? Hij rijd door!! De bus was zo goed als leeg, maar hij reed toch door. Het gaat om busje: 9164 die vandaag, 28 oktober om 18:02 langs Vogensbleek in Weert is gereden. Ik ben hier heel boos om en wil een verklaring van deze chauffeur. Dit slaat nergens op!

Als ik een hele goede verklaring krijg van deze chauffeur die doorgereden is terwijl er duidelijk iemand staat, die ook nog naar hem haar hand opsteekt, en dan vervolgens doodleuk doorrijd!! En ons dan bij de volgende halte ziet en wéér doorrijd! Terwijl de bus bijna leeg is!!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 30 oktober 2017 om 09:40 geantwoord

Beste Abidar1972,

Wat ontzettend balen dat het niet is gelukt je dochter met de bus mee te laten reizen!:( Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik stuur je signaal door naar de regio, zodat we het bespreekbaar kunnen maken met de chauffeur.

^NT
Webcareteam Arriva