Klacht: Bus stopt niet!!

op 29 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik zet mijn dochter af bij de bushalte aan de vogelsbleek/ziekenhuis weert. Mijn dochter was op weg naar een verjaardag in Thorn. De bus komt eraan en mijn dochter steekt haar hand nog op naar de chauffeur. De chauffeur rijdt gewoon door. Ik toeterde nog en gaf groot licht maar hij reageerde daar niet op en reed door!! Ik ben snel met haar doorgereden naar de volgende halte en ik stond eral en zij was al uitgestapt toen de bus eraan kwam. Maar wat doet hij??? Hij rijd door!! De bus was zo goed als leeg, maar hij reed toch door. Het gaat om busje: 9164 die vandaag, 28 oktober om 18:02 langs Vogensbleek in Weert is gereden. Ik ben hier heel boos om en wil een verklaring van deze chauffeur. Dit slaat nergens op!

Als ik een hele goede verklaring krijg van deze chauffeur die doorgereden is terwijl er duidelijk iemand staat, die ook nog naar hem haar hand opsteekt, en dan vervolgens doodleuk doorrijd!! En ons dan bij de volgende halte ziet en wéér doorrijd! Terwijl de bus bijna leeg is!!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 jaren geleden - Beste Sara1972, Dat is inderdaad een hele vreemde zaak. Excuus voor dit voorval. Ik wil je melding graag uitzetten naar de regio om zo naar een verklaring te vragen. Je hebt het busnummer gelukkig genoteerd. Dat is mooi. Weet je toevallig ook nog welke lijn het was? Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Sara1972

3 jaren geleden - Beste, Dank voor jullie reactie. Het gaat om lijn73. Alvast bedankt! Met vriendelijk groet, Zahra Abidar

Bericht van Arriva

3 jaren geleden - Dankjewel, Zahra. Ik stuur het door, als we een reactie hebben sturen we je een berichtje. Groet, ^SH Webcareteam Arriva

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 30 oktober 2017 om 11:16 geantwoord

Hallo Zahra,

Ik heb inmiddels bericht terug vanuit de regio. De chauffeur geeft aan dat er geen passagier bij de halte Vogelsbleek zou hebben gestaan. Ik ben bang dat hij jullie echt niet heeft gezien.

^NT
Webcareteam Arriva