Klacht: Bus stopt niet

op 09 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Vanmorgen stond ik bij de halte tolhuis te wachten op bus 355 (van dokkum naar leeuwarden). Helaas stopte deze bus niet. Ik denk omdat deze vol was? Jammer genoeg komt de volgende bus veel later en redde ik het dus niet om nog optijd op school aan te komen. Kunnen hier rond de drukke tijden niet meer bussen ingezet worden?

Gewenste Oplossing:

Extra bus tijdens de drukke tijden (tot 10 uur en rond 4 uur)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 09 oktober 2017 om 18:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Dijkstra2017,

Niet leuk om te lezen dat de bus je voorbij is gereden omdat deze vol zat. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt.

Het is op dit moment tijdens de spits ontzettend druk, drukker dan voorgaande jaren. Dit geldt voor heel veel lijnen. Tijdens de spits zetten we al ons beschikbare materieel in. Helaas kunnen we niet meer bussen inzetten dan we hebben.

Je klacht heb ik in ieder geval intern doorgegeven in de regio zodat er naar de planning van de bussen gekeken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en hopelijk ervaar je snel verbetering.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

Met vriendelijke groet,
^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Dijkstra2017