Klacht: Bus stopt al tweede dag niet

op 06 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 06 oktober 2017 om 11:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste G.zlodi,

Oh nee! Niet leuk om te lezen dat de bus niet in Vlijmen is gestopt. Begrijpelijk dat je daar van baalt. In het volgsysteem van de bus zie ik dat de buschauffeur melding heeft gedaan van een volle bus waardoor er passagiers bij de bushalte zijn achtergebleven. Ik stuur je klacht intern door naar de regio zodat deze ten behoeve van de materieelinzet meegenomen kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak! Hopelijk kun je de volgende keer wel met de bus mee!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door G.zlodi