Klacht: Bus standaard te laat ’s ochtends

op 12 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik neem altijd lijn 99 richting Nijmegen en ik stap op in Grave busstation. De bus zou eigenlijk om 07:33 aankomen maar deze bus komt altijd standaard 10 minuten te laat. Hierdoor mis ik mijn trein op station Dukenburg. Ik vind dit zelf heel vervelend aangezien er in Grave geen treinstation is en de enige manier om een naar treinstation te kunnen is via lijn 99. Ook is het altijd belachelijk druk in de bus dus misschien is het een optie om meerdere bussen in te zetten.

Ik ben tevreden als de bus gewoon via de dienstregeling op tijd is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 15 oktober 2016 om 19:38 geantwoord

Beste Evi,

Niet leuk om te lezen dat je ervaart dat lijn 99 standaard 10 minuten te laat vertrekt. Begrijpelijk dat je er van baalt dat je hierdoor de overstap naar de trein mist. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat er op de punctualiteit gelet kan worden. Ook kan op die manier jouw melding ter evaluatie van het aantal in te zetten bussen meegenomen worden. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd!

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door evib