Klacht: Bus slaat mijn halte over en rijd verkeerde route

op 29 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Heeft op 29 september 2017 om 16:33 geantwoord

Beste arriva,
Als u kijkt naar de werkzaamheden dan ziet u dat de 300 de afgelopen 3 maanden al langs het jeroen bosch ziekenhuis rijd omdat de vlijmenseweg dicht is. Ik hoop dat dit ook aan alle chauffeurs ia doorgegeven maar dit betwijfel ik aangezien u dit ook niet weet.

Mvg mareno laan

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Mareno, Er rijden 1500 bussen van ons door heel het land, helaas weet ik daarvan niet alle werkzaamheden uit mijn hoofd. Ik kan ook nergens terugvinden in jouw uitleg dat je een vervangende halte bedoelt. Ik heb de werkzaamheden er op nagekeken en zie dat deze als vervangende halte vermeld staat. Ik zal jouw signaal dan ook doorsturen naar de regio zodat deze de chauffeurs kan melden goed om de omleiding te denken. Excuus voor ongemak en het misverstand. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 29 september 2017 om 16:42 geantwoord

Beste Mareno,

Excuus voor ongemak en het misverstand.

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Marenolaan