Klacht: Bus rijdt voor neus weg

op 12 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik nam vandaag de trein van eindhoven naar horst-sevenum en vanuit daar zou ik bus 78 naar panningen nemen. De trein had 2 minuten vertraging waardoor we om 15:47 aankwamen en de bus zou om 15:48 vertrekken. Toen ik uit de trein kwam stond de bus mooi te wachten dus ik nam een sprintje zodat in hem nog zou halen. Toen ik bijna bij de bushalte was reed de buschauffeur recht voor mijn en 10 andere mensen hun neus weg. Ik vind dit erg onbeschoft aangezien die bus maar 1 keer in het uur rijdt wat betekent dat ik een uur in horst heb gestaan. Het ergste van alles is ook nog dat de buschauffeur ons gewoon zag en ook nog ‘triomfantelijk’ zwaaide. Waar is de klantvriendelijkheid? De bus rijdt maar 1 keer in het uur, dan kan de buschauffeur toch wel 1 minuutje wachten als hij ziet dat we aan komen rennen. Dat vind ik in ieder geval wel en ik denk dat vele het met me eens zijn, want dit is niet de eerste keer dat het gebeurt

Een klantvriendelijke buschauffeur die wel 1 minuutje kan wachten als hij ziet dat we aan komen rennen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 september 2017 om 18:17 geantwoord

Beste Nina Pilmeyer,

Ai, dat is niet zo leuk om te lezen! Ik kan me voorstellen dat je hier enorm van baalt! Een bus die voor je neus vertrekt is zeker niet leuk. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de regio zodat dit met de chauffeur besproken kan worden. Onze excuses voor het ongemak!

met vriendelijke groet,

^JK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Ninapilmeyer