Klacht: Bus rijdt te vroeg weg

op 04 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 165 rijdt regelmatig te vroeg weg bij bushalte Treurenburg. Hierdoor zie ik de bus voor mijn neus wegrijden, en had ik hem makkelijk kunnen halen wanneer de bus op de aangegeven vertrektijd zou vertrekken. Ik vertrek altijd ruim op tijd, maar zelfs dan is de bus veel te vroeg weg. Vandaag wilde ik om 15:11 de bus pakken, maar de bus reed om 15:07 al bij deze halte weg. Aangezien deze bus maar 2 x in het uur rijdt zou ik dus een half uur moeten wachten waardoor ik te laat zou komen op school. In plaats daarvan ben ik alsnog minimaal een half uur reistijd ectra kwijt omdat ik naar de dichtsbijzijnde andere halte Maasoever moet lopen en daar ook op de eerstvolgende bus moet wachten. Dit voorval is al meerdere keren voorgekomen en ik vind het een erg vervelende situatie omdat ik hier zelf niets aan kan doen. Ik hoop dat de buschauffeurs van arriva hier wat aan gaat doen.

Ik ben tevreden wanneer deze situatie zich niet meer voor zal doen. Dit houdt in dat de buschauffeur lang genoeg wacht bij halte Treurenburg en op de aangegeven vertrektijd zal vertrekken.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 04 oktober 2017 om 16:22 geantwoord

Beste Benthhe,

We hebben de ritgegevens naar aanleiding van jouw klacht erbij gepakt. Hieruit blijkt dat de bus inderdaad om 15:07 langs de halte is gereden.

We gaan dit doorsturen naar de regio zodat de teammanager dit kan bespreken met betreffende medewerker.

We willen je bedanken voor je melding en onze oprechte excuses aanbieden voor het ervaren ongemak.

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Benthhe