Klacht: bus rijdt niet

op 12 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bus rijdt niet / reed niet van den bosch naar grave buslijn 90 moest 16.52 vertrekken van den bosch CS, de bus was aanwezig maar de chauffeur is niet komen opdagen.

Op dit traject is vaker uitval.
Iedere keer rond de 50 gedupeerde mensen (alle zitplaatsen + zo’n 10 staanplaatsen).

Gewenste Oplossing:

Tevreden als er een bus + een chauffeur is en dat de dienstregeling wordt nagekomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 oktober 2016 om 19:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jan,

Jammer om te lezen dat lijn 90 niet op is komen dagen. Ik begrijp dat je daar van baalt, zeker als er op dit traject vaker uitval van ritten is. Helaas kan ik niet meer in het systeem achterhalen waarom de rit is komen te vervallen. Ik heb je klacht daarom intern doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat het verder uitgezocht en besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en hopelijk ervaar je in de toekomst verbetering.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Hr. Bakker