Klacht: Bus rijdt door, zonder ook maar te kijken.

op 07 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Donderdagavond 7 september sta ik te wachten op buslijn 90 bij bushalte “Vuurbaak” in Katwijk aan Zee. Deze bus hoorde in eerste instantie om 20:41 te komen, maar kwam vervolgens 10 minuten later. Wij stonden met zijn 2en te wachten, bushalte is nog vrij goed verlicht, maar wij worden zo voorbij gereden zonder dat er ook maar gekeken wordt of er mensen staan te wachten. Ik vind dit geen stijl, en goed onbeschoft van de rijdende chauffeur!!

De 3 x per maand dat arriva op tijd is. Echter is voorbij rijden mij nooit eerder gebeurd, dus in dat opzicht ben ik niet eerder ontevreden geweest.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Beste Adawii, Wat naar dat de bus je voorbijreed. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses daarvoor. Heb je voor mij je eindhalte? Dan zoek ik de rit erbij. Zo kan ik de klacht doorsturen naar de regio, zodat de chauffeur wordt aangesproken. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 14 september 2017 om 21:26 geantwoord

Beste Adawii,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Adawii