Klacht: Bus rijdt door.

op 08 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Zaterdag 8 oktober stonden wij bij halte Burgravenlaan om 10:45 te wachten op de bus 187 richting Gouda die om 10:47 zou vertrekken. Echter, toen de bus om 10:55 er nog steeds niet was, keken we op het informatiebord of de informatie van onze reisapp wel klopte. Jammer genoeg zagen wij de bus op dat moment voorbij rijden. Probeerde hem nog te seinen, maar hij reed gewoon door.. Het seinen Was misschien niet optijd, maar we stonden goed in het zich ter hoogte van de bushalte, het informatiebord goed te bestuderen.

Echter is het ons niet gelukt om de klachten dienst van arriveren te vinden. Op het moment dat je deze klachten dienst probeert te zoeken komen heel veel andere klachtendiensten maar boven, maar niet die van arriva.

Na excuses.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 08 oktober 2016 om 11:16 geantwoord

Hallo Sacha,

Wat balen dat jullie hierdoor vertraging hebben opgelopen vanochtend. Afgaande op jullie verhaal is mijn conclusie dat de chauffeur in de veronderstelling was dat jullie niet met zijn bus meewilden. Ik zet je klacht wel door naar de teammanager in de regio zodat hij dit voorval kan onderzoeken en met de betreffende chauffeur kan bespreken, zodat ook zijn kant van het verhaal gehoord wordt.

We bieden jullie onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door SaschaenTim