Klacht: Bus rijdt door?!

op 16 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik sta in de schutsestraat bus 119, te wachten. Komt de bus voorbij dus ik wil opstaan maar hij reed zo hard dat ik nog zwaaide van “hallo stop”. Hij kijkt me gewoon aan en rijdt verder?! Terwijl dat de enige bus is die rijdt naar Breda? Vind dit echt heel slecht & nu kom ik ook nog eens te laat op mijn werk šŸ™

Dat jullie deze man hierop aanspreken!!! Slaat echt nergens op dit! Hij zieg me gewoon en rijdt verder?!
Dit is al het 2e incident deze week ben echt pissed off

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Kim, Niet leuk om te lezen dat de bus jou voorbij is gereden bij de halte. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ik begrijp uit je bericht dat je in Prinsenbeek bij halte Schutsestraat op lijn 119 zat te wachten. Ik wil er graag intern melding van maken maar dan zou ik graag nog informatie van je willen ontvangen over hoe laat je met de bus mee wilde. Zou je dit nog door kunnen geven? Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 18 juni 2016 om 10:46 geantwoord

Hallo Kim,

Bedankt voor je toelichting. Wij hebben je informatie in goede orde ontvangen. Met behulp van deze aanvullende gegevens heb ik melding van je klacht gemaakt bij de teammanager in de regio Breda, zodat hij dit voorval nader kan onderzoeken en met de desbetreffende chauffeur kan bespreken. Doel van deze melding is om herhaling in de toekomst te voorkomen.

We bieden je onze excuses aan voor het ervaren ongemak en de opgelopen vertraging afgelopen donderdag.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Kim roovers