Klacht: bus rijdt door

op 10 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Buslijn 51 van Leeuwarden naar Dokkum van iets na 15.00 uur rijdt door terwijl er mensen staan te wachten. Andere chauffeur van lijn 50 neemt ons een halte mee en seint de chauffeur van lijn 51 in. De chauffeur reageert niet en we konden dus nog een half uur wachten bij halte oude gevangenis Blokhuis poort Leeuwarden. De bus rijdt om een andere stilstaande bus heen en kijkt nergens naar. Dit gebeurde twee weken geleden ook, maar toen kon ik nog met veel gebaren de bus tot stoppen
brengen. Detail is, dat ik ook nog twee gebroken ribben heb.

De bus hoort te stoppen als er mensen staan!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 10 juni 2016 om 19:23 geantwoord

Beste José,

Jammer om te lezen dat je niet met de bus mee kon vanmiddag. Dat is niet leuk, begrijpelijk dat je daar van baalt. Overigens wel leuk om te lezen dat de buschauffeur van lijn 50 zo aardig was om jullie een halte mee te nemen en de buschauffeur van lijn 51 in te lichten, dat was aardig van de buschauffeur.

Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat er hoor en wederhoor toegepast kan worden en de situatie besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak. Hopelijk ervaar je in de toekomst verbetering.

^MR
Webcareteam Arriva