Klacht: Bus rijd weg

op 10 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stond bij de bushalte te wachten en de bus rijd gewoon langs me zonder te stoppen terwijl ik mijm ov in hand had. Ik stond niet in bushokje maar erbuiten was dus duidelijk zichtbaar dat ik op de bus wachten

Als de bus stopt en optijd rijd

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

7 maanden geleden - Beste Kim, Niet leuk om te lezen dat je bij de bushalte stond te wachten op de bus en je vervolgens niet in kon stappen. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ik wil er graag intern melding van maken maar dan zou ik graag nog wat aanvullende informatie willen ontvangen: - Om welke buslijn gaat het? - Hoe laat wilde je instappen? (officiële vertrektijd van de bus) - In welke richting wilde je reizen? - Bij welke bushalte stond je te wachten? Zodra ik de aanvullende informatie heb ontvangen kan ik je melding intern doorsturen naar de teammanager in de regio. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 18 juni 2016 om 08:27 geantwoord

\"Niet leuk om te lezen dat je bij de bushalte stond te wachten op de bus en je vervolgens niet in kon stappen. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ik wil er graag intern melding van maken maar dan zou ik graag nog wat aanvullende informatie willen ontvangen:

- Om welke buslijn gaat het?
- Hoe laat wilde je instappen? (officiële vertrektijd van de bus)
- In welke richting wilde je reizen?
- Bij welke bushalte stond je te wachten?

Zodra ik de aanvullende informatie heb ontvangen kan ik je melding intern doorsturen naar de teammanager in de regio.\"

De gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Kim1988..