Klacht: Bus rijd weg

op 08 januari 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus komt net aan rijden en ik kwam net aan fietsen. Wanneer de deuren open gingen, en naar de bus ging toe rennen, deed de chauffeur de deuren dicht. Ik stond er nog geen 1 meter van af.
Dit is me al meerdere keren gebeurd en ik word er gek van!!!

Ik ben tevreden als ze de deuren open laten als ze zien dat iemand nog aan komt rennen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Hoi Brittvr,Allereerst excuses voor de late reactie. Ik vind het jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met onze bussen. Ervaar je dit momenteel nog steeds? Zou je dan aan onderstaande nog aan ons door kunnen geven?- wanneer is de bus weggereden? - waar wou je instappen? - bij welke halte? - wat was de vertrektijd van de bus? - in welke richting wou je reizen?Wel adviseren wij onze reizigers om minimaal 5 minuten van te voren bij de halte aanwezig te zijn.Met vriendelijke groet, Lina Arriva Klantenservice Medewerker

Arriva

Heeft op 28 maart 2020 om 20:30 geantwoord

Beste Brittvr,

Helaas hoorden we niets meer van je sinds 3 maart 2020.

Daarom sluiten we deze melding af.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitter-pagina onder @Arriva_NL, Facebook-account Arriva Nederland of ons online contactformulier op Arriva.nl.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Brittvr