Klacht: Bus rijd te ver om (Sittard-Hoensbroek)

op 28 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De 40 van sittard naar Hoensbroek rijd te ver om waardoor hij net te laat komt op het station van hoensbroek. Hierdoor mis ik net de 29 naar brunssum en mort ik dus ongeveer een half uur wachten op de volgende bus.

Ik heb 2 oplossingen:
De eerste oplossing kan zijn dat hij ipv bij de stoplichten bij de school sint-jan naar links rijd, maar rechtdoorrijd.
De tweede oplossing is dat er een bestaande bushalte word toegevoegd aan de lijst waar hij moet stoppen. Deze bushalte is de servatiusstraat, als hij daar stopt is het probleem opgelost en anderen hebben hier ook last van. Tevens rijd hij gewoon Door de servatiusstraat dus het enige wat nog moet gebeuren is dat hij daar gewoon moet stoppen bij die halte ik snap niet waarom dit zo\'n groot probleem is.

Bedankt voor het lezen

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 28 september 2017 om 18:10 geantwoord

Beste Daniel12tg,

Niet leuk om te lezen dat lijn 40 van Sittard naar Hoensbroek te ver omrijdt waardoor je de aansluiting op lijn 29 naar Brunssum mist. Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

Ik heb een 3e oplossing voor je ;-). Ik adviseer je om direct bij het instappen aan te geven bij de chauffeur dat je moet overstappen op lijn 29. De chauffeur van lijn 40 kan lijn 29 laten wachten op overstappers.

Routes bepalen en bushaltes plaatsen gaat allemaal in overleg met de Provincie. Wij verzorgen het openbaar vervoer in Limburg in opdracht van Provincie Limburg.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam