Klacht: Bus rijd niet op afgesproken tijdstip komt niet opdagen of te laat

op 07 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Deze week is mijn zoon al drie keer te laat op school gearriveerd omdat de bus niet of veel te laat kwam opdagen. Het betreft de bus van heerstraat stein lb naar omphaliusstraat (zijn opstapplaats) richting station beek-elsloo.
Waardoor of hij zijn trein miste. Ook vanmorgen was het weer raak. De bus kwam weer eens niet om 07.51 u zoals in 9292 staat vermeld ook is wr geen melding dat de bus niet komt of te laat arriveert. Ik heb m drie keer zelf moeten brengen naar het station maar kon natuurlijk zijn trein niet meer halen. Ik vind het dan ook schandalig dat dit gebeurd. Een keer is mogelijk maar geen drie keer in een week. De kinderen zijn hier de dupe van en zijn helaas afhankelijk van het ov. Hoe is dit mogelijk en wardoor kan dit?

Als de bussen op schema rijden

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Beste Isnyers, Het is voor mij nog niet 100% duidelijk welke rit hij rijdt. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en eindhalte? En op welke dagen is dit gebeurd? Dan kijk ik de rit na en stuur ik intern een klacht door naar de regio, zodat dit besproken wordt. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 14 september 2017 om 21:19 geantwoord

Beste Isnyers,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Isnyers