Klacht: Bus rijd niet ondanks geen “zak” over halte 14-10-2016

op 14 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dochter en klasgenoot staan voor niets op bus te wachten omdat Arriva geen zak over de halte heeft gedaan dat de dienstregeling veranderd is.
Dag ervoor is het wel keurig en op tijd aangegeven…..waarom nu niet……gaat de laatste zo vaak mis hier.

Gewenste Oplossing:

Beter aangeven op haltes

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Jikke, Niet leuk om te lezen dat er niet duidelijk op de halte stond aangegeven dat de dienstregeling is veranderd. Om je klacht intern door te kunnen geven heb ik iets meer informatie nodig. Met welke lijn reist je dochter en haar klasgenoot,in welke plaatst stappen ze in, bij welke halte hebben ze voor niks staan wachten en hoe laat? Zodra ik deze informatie heb ontvangen geef ik je klacht door aan de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 26 oktober 2016 om 07:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten.

^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Jikke de Vries