Klacht: bus rijd niet!! of niet op tijd

op 08 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

geachte dames en heren.
mijn vriendin heeft tevergeefs op de 169 op Hazerzoude halte raadhuis staan wachten.
dit is niet de 1e x dat dit gebeurt. nu heeft ze een omweg moeten maken die totaal niet nodig hoeft te zijn.
wat kunt u voor oplossing brengen aan haar??
ik zie uw antwoord met smart te gemoed.
M.v.g. dhr. S Versteeg.
mijn mail adres is: a.versteeg1@telfort.nl

n,v,t

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

6 maanden geleden - Goedemorgen, Bedankt voor je bericht. Kun je mij nog aangeven hoe laat dit precies was? Dan kan ik nagaan of ik een oorzaak van deze uitval in het systeem terug kan vinden. Wellicht komt je vriendin in aanmerking voor Geld terug bij vertraging: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/veelgestelde-vragen.htm?articleid=242 Onze excuses aan je vriendin voor het ervaren ongemak en de opgelopen vertraging. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 15 juli 2016 om 06:18 geantwoord

\"Kun je mij nog aangeven hoe laat dit precies was? Dan kan ik nagaan of ik een oorzaak van deze uitval in het systeem terug kan vinden. Wellicht komt je vriendin in aanmerking voor Geld terug bij vertraging: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/veelgestelde-vragen.htm?articleid=242

Onze excuses aan je vriendin voor het ervaren ongemak en de opgelopen vertraging.\"

Gevraagde informatie vooralsnog niet ontvangen. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door bassie1983