Klacht: Bus rijd door

op 14 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stond op busstation vredesplein terwijl ik aan het wachten was bij de bushalte op mijn bus (301 richting den bosh van 17:28), de bus komt aan gereden en stopt recht voor me neus. De buschauffeur doet de deuren open. Een persoon stapt achter de bus uit, en onmiddellijk doet debus chauffeur de deuren dicht er rijd direct door. Nu ben ik ook te laat voor werk

Volgende keer zou ik graag in me bus willen stappen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 december 2017 om 19:23 geantwoord

Beste lizaboom97,

Wat jammer om te lezen dat jij niet in de bus kon stappen en jij geen uitleg hebt ontvangen waarom niet. Ik begrijp dat je daar van op kijkt. Ik stuur je klacht intern door naar de regio zodat deze situatie op basis van hoor en wederhoor besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak!

^Manon
Webcareteam Arriva