Klacht: Bus rijd door

op 13 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het gebeurd mij vandaag al voor de derde keer in de afgelopen 2 weken dat ik bij de bushalte sta te wachten, netjes mijn hand op steek en de bus rijdt gewoon door zonder te stoppen. Vandaag gebeurde dat bij lijn 314 richting Groningen op het sportcentrum in Drachten om 10.30, vorige keren bij de 14 richting Leeuwarden op het noord in Drachten. Hier weet ik niet meer de precieze tijden van. Het was op alle momenten licht. Bij de 14 gebeurd dit eigenlijk alleen als op dat moment lijn 20 bij de halte staat en er niet echt ruimte meer is. Ik weet niet of de chauffeur mij wel of niet gezien heeft, maar het is wel heel vervelend als ik daardoor te laat op school/andere afspraken kom.

Gewenste Oplossing:

Als de bus wel stopt wanneer ik mijn hand netjes opsteek. Voor het noord is misschien een langere bushalte hiervoor nodig. Misschien moet er een mogelijkheid komen waardoor chauffeurs beter kunnen zien of er mensen mee willen, misschien een extra spiegel of een knop waar mensen op drukken en dat er dan een lampje bij de halte gaat branden, of iets dergelijks. Of bespreek het met de chauffeurs want dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 13 oktober 2017 om 11:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kimberley204,

Jeetje wat zul jij balen van deze situatie!

Ik ga je klacht doorsturen naar de verantwoordelijke manager met het verzoek om dit met de chauffeur te bespreken. Dit gesprek vindt plaats op basis van hoor en wederhoor. Onze excuses voor het ervaren ongemak.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,

^JP
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Kimberley204