Klacht: Bus reed door met gierende banden

op 30 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik zou om 6.37 opstappen op lijn 6 (haagse beemden) vanaf de Keyzerstraat Breda richting station Breda. Ik heb duidelijk staan te zwaaien in de bushalte en de chauffeur reed heel hard aan me voorbij. De bochten pakte hij zij zelfs met piepende banden dus ik hoop dat hij een gegronde reden heeft anders heb ik voor niets mijn trein naar het werk gemist. Graag reactie op tomnoldus@gmail.com

Reden waarom en excuus is op zijn plaats

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 30 september 2016 om 22:58 geantwoord

Beste Tom,

Spijtig om te lezen dat de bus je vanmorgen voorbij is gereden terwijl je hebt aangegeven dat je mee wou. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik kan je hier helaas geen reden voor geven.

Ik heb je klacht intern doorgegeven aan de desbetreffende vesting waar het verder wordt uitgezocht en besproken. Wij passen wel altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden. Daarnaast staat de veiligheid van onze passagiers en medeweggebruikers bij ons op de eerste plaats.

Excuses voor het ervaren ongemak van vanmorgen Tom.

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door t.noldus