Klacht: bus reed door hoewel hij nog 5 minuten nog had

op 02 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heer, mevrouw

op het vredesplein moest ik de 136 naar drunen hebben en die kwam om 7 voor half 9, maar de buschauffeur kwam eerder omdat ze bezig zijn met verbouwing stopte de bus op een andere plek ik rende er heen maar de chauffeur heeft me wel gezien maar reed toch binnen enkele seconden door. Ik vind dat geen service hoor er was nog 5 minuten over ook.

met vriendelijke groet, Martijn

normaal wel tevreden hoor

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

5 maanden geleden - Beste Martijn, Uit je bericht begrijp ik dat je lijn 136 hebt gemist. De bus stopte op een andere plek dan jij had verwacht en ondanks dat je vlug van de halte waar jij stond naar die plek toeging, heb je de bus helaas niet meer kunnen halen. Ik vind dit zeer spijtig om te horen. Graag zou ik van je horen op welke dag dit is voorgevallen, zodat ik hier wat dieper in kan duiken. Met vriendelijke groet, ^NT Arriva Webcare

Arriva

Heeft op 03 augustus 2016 om 09:52 geantwoord

Hallo Martijn,

Bedankt voor je aanvullende informatie in je nieuwe bericht. Ik heb melding van dit voorval gemaakt bij de teammanager in de regio, zodat hij dit nader kan onderzoeken en ook de kant van de chauffeur kan horen. We bieden je onze excuses aan voor het ongemak wat je ervaren hebt.

^DK
Webcareteam Arriva